Imaginează-ți că de mâine afacerea ta poate dezvolta un management de succes fără prea mult efort și cheltuieli printr-un proces cu totul automatizat, unde dispui de securitate la cel mai înalt nivel.
Acest obiectiv poate fi atins printr-un singur program: Automated Device Enrollment, serviciul dezvoltat de Apple pentru susținerea afacerilor în desfășurarea activității cu ușurință, cu ajutorul unui management facil al dispozitivelor.
Ce înseamnă Automated Device Enrollment (ADE)?
Apple Automated Device Enrollment, denumit în trecut Device Enrollment Program, este un serviciu online disponibil prin Apple Business Manager care vă permite să automatizați înregistrarea Mobile Device Management și să simplificați configurarea inițială a dispozitivelor Apple.
Conceput pentru corporații multinaționale și companii mici și mijlocii, cu scopul de a facilita și ușura procesul de utilizare a noilor dispozitive Apple, Automated Device Enrollment a redus semnificativ numărul de pași parcurși în configurarea noilor dispozitive, la fel și timpul consumat de către angajatori.
Management de succes.
Varietatea de caracteristici pe care Automated Device Enrollment le oferă sunt menite să ridice nivelul de time management, organizare și securitate la înălțime. Din momentul în care toate software-urile iOS, macOS sunt adăugate automat în MDM, ADE asigură configurarea dispozitivelor bazată pe cerințele organizației tale. Mai mult, garantează faptul că fiecare utilizator va primi configurația sa pe device conform managementului companiei.
Wireless supervision
Vorbind de management, Automated Device Enrollment oferă o importanță ridicată funcționalităților de supraveghere și management al dispozitivelor. Încă din momentul inițial de configurare ai acces cu totul la supervision, unde beneficiezi de acces suplimentar și personalizat asupra anumitor aplicații, cum ar fi încetarea utilizării iMessage, AirDrop sau Game Center de către angajați.
Zero-touch IT
Implementări pe scară largă fără întreruperi ale dispozitivelor iPad, iPhone, Mac.
Din momentul în care acestea sunt pe poziții, procesul de configurare a conturilor, aplicațiilor și a accesului IT începe fără a depune efort fizic pentru finalizarea set-upului.
De îndată ce un utilizator pornește dispozitivul, Apple primește o notificare unde recunoaște instantaneu contul Automated Device Enrollment, redirecționând dispozitivul mai departe către serverul MDM corespunzător Setup Assistant Apple, urmând să conducă utilizatorii prin procesul de activare până la completarea acestuia.
Let’s get started.
Pasul 1: Achiziționează produsele Apple pentru angajații tăi de la resellerul autorizat Apple. După ce produsele sunt achiziționate, vei primi un Customer ID din partea noastră.
Pasul 2: Înregistrează-ți organizația în Apple Business Manager.
Pasul 3: Adaugă informațiile cu privire la afacerea ta prin accesarea setărilor de gestionare a dispozitivului.
Pasul 4: După ce înregistrarea a fost aprobată, informațiile businessului au fost adăugate.
Pasul 5: Adaugă serverul MDM la Apple Business Manager. Apoi, start cu MDM.
Avantaje pentru CEO, antreprenori și HR manageri.
Mai mult control și securitate.
Dispozitivele Apple achiziționate nu vor putea fi vândute mai departe, implicit furtul sau utilizarea acestora în alte scopuri decât cele intenționate de către angajator, conectate fiind la serverul MDM. Administratorul ADE este singura persoană care poate elimina legătura dintre dispozitiv și server, informația fiind în totalitate stocată direct pe serverele Apple.
Un câștig imens de securitate este reprezentat și de garanția că dispozitivele furate sau pierdute nu pot reveni la setările din fabrică după configurarea acestora.
Mai puține cheltuieli.
Administratorii IT nu vor mai configura individual fiecare dispozitiv. Nici iPhone-ul, nici iPad-ul, nici Mac-ul nu trebuie să fie în mâinile fizice ale unui administrator pentru a fi finalizat set-upul, tot procesul fiind unul automatizat și simultan.
Optimizat și User Friendly
Dispozitivele iPhone, iPad, Mac sunt furnizate rapid și complet configurate angajaților. Aceștia, încă din primele momente de accesare a device-ului, pot utiliza adresa de email, fișiere, documente și toate resursele deținute de companie.
Mai multe beneficii: opțiunea de a omite ajutorul unui Apple Setup Assistant și funcțiile suplimentare de gestionare iOS.
Cu ajutorul programului Automated Device Enrollment, Apple îți oferă o experiență rapidă și eficientă de configurare a dispozitivelor, urmată de dezvoltarea unui management de succes al organizației prin funcțiile de care dispune.
Îți dorești să începi cât mai curând procesul de înregistrare Automated Device Enrollment?
Contactează-ne: https://www.itrade-systems.ro/.